NOTICIES‎ > ‎

GROGA, SURT DE L'ARMARI!!

7 d’abr. 2016, 0:58 publicada per AMPA Escola La Vila   [ actualitzat el 7 d’abr. 2016, 1:01 ]
El dia 16 de maig de 2011, a la taverna els 4 gats de Barcelona, amb la Plaça Catalunya plena de gent oranitzant-se per reivindicar un drets socials i dignitat, vam néixer l'Assemblea Groga. Han estat moltes les lluites des d'aleshores i hem tingut moments àlgids i d'altres en què hem lluitat menys. Ens podem ajupir però no podem caure. TORNEM A OMPLIR LES ESCOLES DE GROC, DE SAMARRETES I PANCARTES.

Aquest serà el tercer curs en què no es convoca cap vaga per part de la comunitat educativa. El motiu no és pas que haguem guanyat cap pols... Però ara és moment de tornar al carrer i agafar forces perquè:

• Tenim menys aules que el 2009 amb més alumnes.
  • Les aules de P3 estan massificades superant les ràtios de 25 i a l'ESO també.
  • Es continuen concertant les escoles de l'OPUS DEI.
  • Han adaptat les proves diagnòstiques de la LOMCE amb el títol LEC i enlloc de desobeir tal i com va dir la Consellera Rigau en el seu moment, han adaptat tot allò que ve de la LOMCE incorporant-ho al desplegament de la LEC. Fins i tot, enguany, les proves de matemàtiques i competències lingüístiques es podran escollir si fer-les en català o castellà.
  • El finançament respecte el PIB en educació el 2009 era del 2'45% amb compromís d'arribar al 6% el 2017. Actualment l'han baixat al 2'04%.
  • Tenim escoles en barracons mentre es financen escoles amb piscina i camps de futbol de gespa que, com en el cas de Badalona amb el Pere Vergés, que han comès frau per rebre concerts que no els pertoca i no se'ls retira el concert.
  • No tenim substitucions des del primer dia.
  • No tenim un àpat garantit al dia per a cada infant.
  • I podríem continuar infinitament.

Per tot això ara és moment de treure la samarreta groga de l'armari. Cada dimecres, pares, mares, mestres i estudiants tornem a vestir la Samarreta Groga de SOS per a mostrar el total rebuig a les polítiques continuïstes de la Consellera Ruiz que continuen atacant dia a dia l'escola pública catalana.

Si necessiteu més samarretes i no teniu cap distribuidora de referència us adjuntem un formulari que el podeu omplir i enviar a comercial@red-ness.es (dins hi ha les instruccions per als pagaments, enviaments i terminis) Si necessiteu més informació podeu trucar o enviar un correu: Telèfon - 93 540 93 00 - correu electrònic - comercial@red-ness.es

PER A CONTINUAR LA LLUITA:

Ens veiem el proper dissabte 16 d'abril a partir de les 10.30h al Parc de l'Espanya industrial. Just al costat de l'Estació de Sants de Barcelona. Cal teixir una xarxa groga entre totes, des de bressol a universitat, pares, mares, mestres i estudiants.